Dołącz do nas
Tagi:
Serious games Jak się uczymy Biznes plan micro learning TED Social umiejętności Y-reki Prywatny smartfon Social learning Netykieta iPro i Cornerstone case study
Jak przyjemnie uczyć się języka obcego?
Znajomość języków obcych, w tym w szczególności języka angielskiego jest obecnie bardzo cenioną umiejętnością zarówno w pracy, jak i w życiu prywatnym... czytaj więcej
16 marca podczas Konferencji E-learning Fusion organizatorzy wydarzenia zaprosili uczestników do wzięcia udziału w sondażu, który miał na celu zebranie opinii słuchaczy na temat rozwiązań e-learningowych w organizacjach.
Serious games, czyli poważne gry to coś więcej niż czysta rozrywka. Ich celem jest zdobycie wiedzy, rozwinięcie umiejętności lub zmiana postaw albo zachowań. Co decyduje o ich atrakcyjności i skuteczności? Spośród mnóstwa atutów wybraliśmy 8 najważniejszych.
Case study to metoda stosowana od dawna w edukacji biznesowej. Jest również świetnym narzędziem w e-learningu. Trzeba tylko wiedzieć, kiedy case studies dobrze się sprawdzają, kiedy są skuteczne i mają dużą siłę oddziaływania edukacyjnego.
W e-learningu największym wyzwaniem jest pobudzenie u ludzi motywacji do realizowania e-szkoleń. Można stosować zewnętrzne nagrody, ale warto skupić się raczej na wywołaniu wewnętrznej motywacji. Pod jej wpływem ludzie robią rzeczy dla samych rzeczy, bo uważają je za interesujące, użyteczne, przynoszące radość.
Grywalizacja to przeniesienie mechanizmów gier do realnych sytuacji. Dzięki temu łatwiej rozwiązać problemy, czy motywować ludzi do działania. Ale nie tylko. L’Oreal, stosując gry w rekrutacji, szuka talentów,...